till min prinsessa!

(detta kanske ni tycker är opersonligt. men jag vill att ni alla ska veta vilken tur jag har som har en prinsessa!)

i över 7 månader har jag delat rum med dig. utan dig hade jag blivit knäpp o gett upp. du finns alltid där för mig. håller min hand o försöker övertyga mig om att det inte va mig doktorerna pratade om när dom nämnde aids i mitt förrvirande tillstånd. när jag va som sjukast så kunde jag ropa på dig mitt i natten o utan att klaga så hämtade du vatten eller nåt annat jag behövde. när jag har gråtit så har du kramat mig. när jag har varit frustrerad o irriterad har du fått mig att skratta. när jag varit förvirrad i trafiken o funderat på hur ska jag klara detta nu då, så har du alltid skrattat till o gett ett väldigt dumt förslag så jag har börjat skratta i situationen vi har befunnit oss i. vem skulle jag ha ätit all choklad med om inte du varit här? när du har flummiga idér så får jag hålla tillbaka o när jag får idér så byter vi roller. o när jag inte kan förklara vad jag menar så fattar du ändå vad jag vill. vi vet vart varandras gränser går o vi vet oftast vad den andre tänker.
det är nog lite som vi konstaterade igår kväll, vi är inte normala du o jag. det är nog därför vi hittade varandra. o glad är jag för det ska du veta. för tänk va roligt vi har.
jag älskar dig min prinsessa! o längtar tills nästa äventyr vi hittar på!
puss

ps. tack för en roliga shoping dag!

pps, för er som inte har fattat, det är elin jag pratar om!


Kommentarer
Postat av: Anncatrin

äkta vänskap



Kram på dig, snart ses vi igen!

2010-05-05 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0