sista natten.. (detta skrevs igår kväll, men precis innan jag skulle ladda upp slutade internet att fungera..)

..i afrika är kommen för denna gången. kollade lite extra på stjärnorna nu ikväll. det är något speciellt med den afrikanska himmlen. fick dock inegn solnedgång. men det hinner jag kanske se imorrn. solen har varit lite dålig på att vissa sig nu den sista tiden. regnperiod är inte riktigt min grej. kallt o blöt.. fy. jag o elin har gått runt o frysit idag. tror det var runt 20 när det va som varmast. så jag tänkte, hmm alla säger ju att det börja bli vår hemma då är det sol o härligt. går in o kollar på SMHI, när vi landar på arland på lörda förmidda så är det regn o 4grader!! är detta vår?! jag funderar på att packa upp min mössa som jag har packat ner eftersom jag hörde våren va kommen. kommer jag överleva både kölden o stressen jag kommer möta redan på arlanda? hur ska detta gå? tur att jag har med mig en varm tröja som jag får plats med en annan tröja under. smart tänkt där sara!
tillbaka till sista natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0