människan immunförsvaret glömde

i övermorrn far jag o elin hem, tillbax till sverige, tillbax till det sterila. ja.. igår vaknade jag av att jag mådde väldigt dåligt klockan 4på morronen. vart vaken resten av morgonen i frossa o illamående o huvudvärk. jag o elin åkte in till sjukhuset o efter 4timmar kom dom fram till att jag har infektion. vart? det vet jag inte, för det sa dom aldrig. ingen medicin fick jag heller. men efter lite själv medicinering o mat mådde jag bättre. men så inatt vaknade jag av att jag skakade o hackade tänder som aldrig för. om jag ska va ärlig så trodde jag att jag skulle dö. men jag överlevde natten iaf. o nu mår jag lite bättre efter att fått i mig 1½liter vätskeersättning o johanna o camilla är i stan o ska köpa någon tablett som hanna v rekomenderade att jag kunde ta. tacka vetja läkare som vill ge en medicin.
så nu dom sista dagarna är jag sjuk. detta var inte sättet jag ville avsluta denna resa. jag ville ju säga hejdå till människor o göra saker. men icke! men jag har blivit van. jag har nog tagit på mig alla sjukdomar som man kan tänka sig. bara magen är bra  tills på fredag då man befinner sig på flyget är jag nöjd. för att ha dålig mage på flyget, det vill jag faktiskt inte!

Kommentarer
Postat av: robert

Pole sana. Det är ju sjukt. Inget vidare, precis som smala byxor. Men vi ber för er hemresa att ni inte ska bli över askade. Ett Ps 121 att tänka på.

2010-05-05 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0