home sweet home!

nu sitter jag hemma i huset i kalla sverige. kom tillbaka till svearike igår o jag vet inte riktigt hur det känns. just nu är det bara kul att träffa alla. eftersom vi inte har varit så duktiga på att tänka långsiktigt när vi har handlat mat i tanzania fick jag chock då jag kollade in i vårat kylskåp, så förutom köldchock så är det väl det som har chockat mest hittils. vad som varit bäst kan jag inte svar än på, sämst är ju lätt att svara på, sjukdomarna!
det kommer ta ett tag att smälta allt, om man någonsin kommer kunna smälta allt som hänt. jag vill iaf tacka alla som har kommenterat o stöttat under dessa månader.
kram

Kommentarer
Postat av: Eva-M grannen

Tack för den goa kramen!!! Det var så roligt att se dej....blir rörd bara jag tänker på det. Ni har verkligen varit med om mycket.Erfarenheter, du har med dej hela livet. Du blir aldrig som förr--från den positiva sidan.Gud välsigne dej.Vi SES.

2010-05-09 @ 19:38:17
Postat av: Sanna

Härligt att ha dej hemma Sara!

Njut av dina minnen & erfarenheter! vad du ska göra framöver kommer visa sig så njut bara njut!

En sak är ju att komma hit på te & sen en 40 000 fest:) kramar

2010-05-11 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0