han vet då va jag behöver

mår bättre idag. elin säger på sin blogg att jag antagligen skulle bli frisk bara av att se på piller. o det kan nog stämma. jag har en otrolig tillit på medicin. jamenar, klart vi ska använda det om vi har blivit skapade så smarta(vissa iaf) för att kunna koka ihop medicin, det är min åsikt om detta. hoppas att magen, som är stabil just nu, förblir det imorrn när flyget lyfter. för annars kan det bli en jobbig flygtur för mina med passagerare för det luktar inte smultron om jag blir dålig igen. så för allas bästa, magen håll dig stabil!
igår tillbringade jag största delen av dagen i min eller elins säng, elins då jag kollade lite på internet eftersom internetkabeln inte räcker ända bort till min. eftersom natten inte bjöd på någon skönhetsömn utan försmak på döden.
så i går morse när mamasalome kom med lilla amo(en av dom bästa vännerna jag har här) så var reglerna tydliga. sara kan inte leka idag. du får inte gå in där. men en sån rackare jag har till kompis. efter någon timme så lyckades han smitta förbi elin o mama kom in springandes in på rummet kryper upp i sängen o ger mig världens kram. sen la han sig brevid så vilade vi lite. sen ropade jag på elin som kom in med datorn så kollade vi på djungelboken tillsammans, mysigt.


vi är kompisar vi!

Kommentarer
Postat av: robert

Han vet vad du behöver. Ps 23. Safari njema kurudi Ulaya.

2010-05-06 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0