fråga mig inte om framtiden!

några av frågorna som kommer dyka upp nu när jag kommer hem är nog, när ska du tillbaka? vad ska du göra nu? detta är frågor jag inte har svar på. jag har ingen aning vad som kommer händ här näst. jag har inget jobb i sommar så min planer sträcker sig tills på tisdag morgon. efter det så vet jag inte, förutom att jag ska till morfar! det är svaret jag kan ge på den frågan om vad jag ska göra. nrä ska jag tillbaka? när jag har pengar o när jag känner att nu måste jag tillbaka o hälsa på alla, vem vet när det är?!

idag packas det, städas det, sägs det hejdå. jag är sämst på att säga hejdå. klockan är 11.11 o jag har gråtit flera gånger redan. skulle tacka o säga hejdå på morgonsamligen här på radion. klarade av att säga 3 meningar sen grät jag. man jag hoppas att dom fattar att jag kommer sakna dom.
nä nu ska det fortsättas att packas,,, magen är under kontroll just nu. hoppas att det håller i sig!
vi höres i SVERIGE!

JAG SKA HEM IDAG!

Kommentarer
Postat av: Liv Hector

Jag har någonting som kanske skulle intressera dig till hösten. Kul att du kommer hem! Kram

2010-05-08 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0