en icke hoppade maskin.

elin känner sig påhoppad av mig o tvingar mig att nu skriva ett nytt medelande. jag fattar inte varför hon känner så men men om hon mår bättre av att jag säger att tvättmaskinen nu är helad o att det inte berodde på att hon tryckte in för mycket kläder så får jag väl försöka glädja henne. robert kom hit o såg hur den hoppade o frågade oss om vi hade tagit bort säkringarna som håller fast trumman under transporten.. öh.. nej de har vi inte gjort eftersom vi inte visste att man skulle tabort nåt eller att det ens satt når som inte skulle sitta kvar när man tvättar. så nu står den på sin plats under hela tvättningen o jag har än en gång blivit övertygad att jag o tvättmaskiner inte hör ihop.

Kommentarer
Postat av: elin

Nu känns det mycket bättre:) haha

2010-04-01 @ 06:41:08
Postat av: Bengt Karlsson

Hej Elin Sara och jakob

Hur skall det gå med de tekniska frågorna när Robert åker hem. Jakob, du som är man , du måste träda in och rädda situationen.

Jag skulle gärna vilja vara med på påskfesten ni kommer att ha !!

Glad påsk och Gud välsigne er alla.

2010-04-03 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0