timmar räknas ner

vad gör jag uppe så här tidigt? jo jag är grymt förkyld eller är nära på att bli iaf. näsan är proppad med snor o halsen kliar o sticks. så jag tänkte att jag lämnar rummet så att elin får sova ifred lite o jag njuta av en kopp tea o en halstablett som antagligen inte funkar, men nya ska köpas idag.

igår kväll när jag la mig för att sova så gick det inte att sova. ni skyller detta kanske på att jag är förkyld, men icke. magen pirrade som om ajg var ett litet barn som väntade på jultomten. men jag väntar på något mycket bättre. för om ca 7 timmar får jag krama mian syskon som gör entré i afrikaland. pirrade hela dagen igår i magen o gör det fortfarande. jag tror inte ni fattar hur glad jag är. hoppar runt o bara längtar o väntar på att krama dom, för att det är nämligen så att mina syskon är dom bästa. ni kanske tycker att ni har dom bästa men det beror bara på att ni inte har testat att ha mina som era syskon. men det kommer ni heller aldrig få för jag tänker behålla dom för mig själv. så självisk är jag!

igår besteg jag, jacke, anton o antons fästmö(!!!) fanny en krater(tror jag att det heter). dom förlovade sig på zanzibar men jag har inte skrivit om det eftersom dom ville tala om det för alla själva först innan det skrev ut på bloggar, GRATTIS! kratern ligger ganska så väldigt nära oss, men det är verkligen död så det är inte så att man skulle vara rädd eller ens märkte av att det har någonsin varit en vulkan. men upp på den gick vi, skit jobbigt även om det inte är högt för brant är de. o så måste man ju akta sig för alla kossor, åsnor o getter som käkar just där jag vill gå. blev ett ärovarv runt kratern o sen gick vi ner i den där det var ännu fler djur plus massa barn som hängde efter oss när vi gick runt. det var bara synd att det var molnigt o kallt igår annars skulle det vara ännu finare att se ut över tanzanias kullar o fält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0