o så kommer vi runt den 26 mars tror vi..

pratade med min mor igår kväll. kom lite i chock när hon berättade att hon o pappa kommer antagligen komma i slutet på mars o stanna här i 2veckor. detta är något jag missat helt. i söndags sa julius till mig att anette kanske kommer då, detta hade jag hört talas om, sen fortsatte han med att säga o dina föräldrar kommer väl oxå?. nej svarde jag, det är mina syskon som kommer o dom kommer om en vecka. men vem av oss var det som hade fel? jo jag! ni är varmt välkomna mina kärra föräldrar, ni ska inte tro annat. men det kom som en chock att det var helt plöstligt bestämt. karibu sana!

strömen är tillbax nu helt o hållet(hoppas att det håller bara!) igår kväll var det bara halva huset som fungerade. o det typiska är ju att det inte ska finnas där man behöver den som mest, typ till spis,kyl o frys. men nu funkar det o jag ber att det ska fortsätta så, jag har ju glass i frysen!

pratade med min syster igår som var lite rädd över hur det kommer att vara på safarin. hon o sanna hade sett på tv att det kunde hända olycker osv när man var ute hos dom vilda djuren. försökte förklara att det inte är så farligt. för det har robert sagt, om man nu kan lita på den karln då ingenting är farligt enligt honom när det kommer till djur så länge lejonen inte är sjuka o fått smak för människokött. men vi kommer ju att överleva detta det är jag ju säker på! 

  

Kommentarer
Postat av: robert

Det är bra med strömmen, om det kan va till någon ledning. Man blir mer laddad när strömmen kommer tillbaka och dataskärmen blir mer strålande. Det blir kul för dej med besöken, både nu och i mars. Pratade med Hanna och försökte övertyga henne att det inte var farligt i en bil. Jag hade till hjälp en hel Liv också. Hoppas hon lät sig övertygas. Take care.

2010-01-06 @ 21:21:55
Postat av: Sanna

Ha,ha! Bra att ni övertygar oss att det inte är farligt! Vi blev allt lite nervösa!:) Nu är det bara 3 kalla dagar kvar sedan anländer vi!!!!!Ses snart, kramar!

2010-01-08 @ 10:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0