med ett öga rött!

helen, jag saknar er jätte mycket. hanna tog med ett tidningsutklipp från nkp när prinsen står o spelar bas. blir så glad över att se honom.

idag har ilskan lagt sig lite, men jag har vägrat att sätta mig i bilen så därför vart det taxi in till stan idag. jag står fast vid mitt beslut! idag har jag köpt ögondroppar idag till mitt inflamerade öga, rött o varigt är det. frågade hanna v om något bra som jag kunde köpa. hoppas nu att det blir bättre snart. det är inte så farligt men det är inte det trevligaste att gå med ett öga rött.
under en tid nu har jag tappat mycket hår. inte lite, mycket! började gråta en gång när jag tog i schampoo o fick med en stor hår tuss. jag o elin googlade lite o det stod att det kan bero på järnbrist. jag har nu käkat järntablatter i över en månad plus en annan vitamin tablett jag hittat som ska vara bra för håret, men inget har hjälpt. så i morse när jag tog min lariam tablett funderade jag på vad alla biverkningarna var på denna tablett, för som är många. satte mig o läste. där stod det. vanliga biverkningar, håravfall. så nu vet jag ju iaf varför mitt hår trillar av, det är LARIAMETS fel.

nä vad negativt det blev nu igen. har kommit på att jag ofta skriver ner tråkiga nyheter här. det är inte så illa hela tiden ska jag tala om. idag gick vi runt inne i arusha o det är en trevlig stad. tycker verkligen om den. imorron ska jag till kyrkan o leka med barnen som kommer dit vid 4. sen ska jag börja jobba lite här på radion med pappersarbete o spela in allt analogt till digitalt tror jag att det var. ni ska inte oroa er för mig. jag har det bra, jag trivs o jag älskar att vara här. jag lär mig mycket speciellt om mig själv. blir ibland imponerad över hur jag klara av saker o ibland besviken på att jag inte klara annat.
igår fick jag igång spotify är på datorn, första bandet jag letade upp var knekta kungar. jag dansade o sjöng av hela hjärtat av glädje till deras musik. ibland krävs det inte mycket för att man ska bubbla av glädje. tack kristinehamn gossarna för er underbara musik som kan glädja mig i afrikaland.

Kommentarer
Postat av: systeryster

sara min lilla favorit!!! du är så fin och nu är jag på plats i sverige. vi ses snart!

e stolt över dig.

puss

2010-01-26 @ 22:18:32
Postat av: Mamma

Blev bara SÅ lycklig när jag läste inlägget. Jobba på och du lär dig ännu mer om livet o dig själv.

2010-01-27 @ 11:55:59
Postat av: Jocke

Tack för att du finns!

2010-01-28 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0