massa mössor blev de

på zanzibar så är det varm, det är vamrt o fuktigt. men jag lyckades ändå köpa mössor för många slantar(i svenska mått). jag varm varm, svettig o trött o ville ha dom där mössorna. min bror ville oxå ha en mössa så vi handla mössor. david köpte en brun virkad mössa med lite skärm, smart av honom eftersom han hade glömt mössa o skulle snart fara hem till iskalla sverige. jag köpte fyra mössor. alla virkade o fina. 3 med liten skärm o en som ser ut som en vanlig keps fast virkad då. det kan ju bli så att det är en köld chock som väntar på mig oxå när jag kommer hem i maj. det vet man ju aldrig. o jag har hört att den stora regnperioden som kommer börja i mars kan bli kall fram emot maj. eller ja,, det blir kallt här någon gång i juni/juli runt 15grader kan det gå ner till då o ibland ännu kallare. jag vet att jag inte är här då. men jag är förberedd för alla köld chockar som ligger o lurar på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0