kom igen Sverige!

sitter med kaffe i högsta hugg o kollar på aftonbladets live uppdatering om vad som händer i matchen. varje gång något hände låter det med konstiga klickar o jag blir nervös. jag o juuso har bråkat om denna matchen jag vet inte hur länge. juuso vill att findland ska vinna men han är rädd att jag kommer vara arg på honom resten av tiden här. samtidigt är han,, MÅÅÅÅLLLL! 1-0 till sweden!... rädd att sverige ska vinna för då kommer jag vara så kaxig. men jag har sagt till gud att om han gör så att sverige vinner kommer jag att vara snäll. bara dom vinner!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vet väl alla hur det gick? Om inte annat så genom dina jubelvrål! Kram

2010-02-22 @ 08:44:34
Postat av: systeryster

vilka fantastiska inlägg du har gjort under dessa dar jag varit utan dator! du är så söt=)

puss&kram

2010-02-22 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0