icke så gymnastis..

vaknade imorse av att jag hade lite ont i nacken. lite nackspärr tror jag närmare bestämmt. men det är ju inget som hindrar mig eftersom jag har blivit van vid att ha sådan spärr i livet.
jag o elin åkte till kyrkan nu på eftermiddan för att hjälpa till på en lektion. rätta matte fick vi göra. o jag ska aldrig bli lärare. för det var en liten flicka som inte hade ett ända rätt o jag blev så ledsen att jag inte ville lämna tillbaka boken så jag tvingade elin att rätta om ifall det var jag som hade gjort fel.
jag satt längst in i ett hörn o ville inte störa dom söta eleverna när dom satt o räknade så jag bestämde mig för att jag skulle hoppa över några bänkar på ett smidigt sätt. smidigt var det men i själva hoppet så sade det pang i nacken o nu är jag stelare än stel o har väldigt ont. mina ibumentin är nu oxå slut(mamma kan du skicka med ett paket ner med nilssons). men jag tror på tigerbalsam(trotts lukten), varma dushar, vila o bön!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska besöka Hjärtat för inköp.Thord och jag har sett syskonens bilder nu. Lite annorlunda mot här. Nu syns snart inte staketet mellan oss och grannen nedanför för all snö, underbart, men nu tycker tom jag att det räcker!

2010-02-03 @ 19:36:26
Postat av: robert

Var försiktig med gympan så du inte blir bänkad. Man lär så länge man har elever, eller är det så länge man lever. Jag har vallat snön, men det är tydligen skidorna som ska vallas. (eller kanske får och getter) I alla fall när du har frukost ta Jos 1:9.

2010-02-04 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0