25 pärmar

idag har jag hjälpt till med att arkivera papper i mängder. 25 pärmar hann jag med idag o mer kommer imorrn eller på måndag att läggas i kartonger. det som känns lite meningslöst är att man ska sitta o kolla vad man packar ner, snöra de o sen skriva upp de, detta tar tid o tålamod o antagligen kommer ingen någonsin att kolla på dessa papper. men dom måste finnas kvar. detta är för mig ett mysterium...

min nacke mår mycklet bättre idag, var lite jobbigt imorse men nu funkar den som den ska.

idag beställde vi våra hem biljetter.. men jag vågar inte skriva datumet vi kommer hem förens biljetterna har kommit, för sist jag beställde dom fick jag inga biljetter så jag väntar tills dom ligger på mailen.. men det är ju skönt om det fixades denna gången. är så illa dyrt att ringa o tjata på klm för att ta det per mail går dom inte med på!

idag har det kommit regn oxå, vi har gått runt o frösit hela dagen. jag vet inte vad tempraturen har luggit på men den har inte varit över 25. igår kväll vid 19tiden hade vi 27 grader... som hanna nyman skulle ha sagt, livet är ju ändå bra hääärligt(findlanssvenska ska det läsas på)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0