solen vart är du?

det regnar varje morgon nuförtiden. o om man glömmer tvätten ute under natten så är den inte torr när man vaknar! detta har jag fått uppleva lite för många gånger nu. o mamma! jag kan tvätta i maskin nu. är så sjkut grym på det. men bli inte allt för glad för jag är fortfarande lat. afrika har inte ändrat mig på den fronten, jag tror att jag har blivit latare sen jag kom hit. tempot är ju inte det snabbaste här!
tillbaka till regnet. det är kallt o äckligt. det är ju tur att jag köpte mössor på zanzibar o sparade en när jag skickade hem resten med mamma o pappa. för nu är det mössan som är huvudplagget(en robert där! poäng till mig). men det brukar bli varmare på eftermiddan. men jag har hört att det ska va varmt o sol i sverige så att jag kommer va brunare än någon annan när jag kommer hem är ju bara att glömma. nä, jag kan inte lägga mig utanför huset o sola. eller jo, det kan jag ju. men det skulle inte bli så bra. idag ska jag gå o kolla till johannas o camillas hus, dom är bortresta i 2 veckor o halva tiden har gått o jag lovade att kolla till huset så nu är det kanske dags att göra det. anledningen till att det ska kollas är att dom har krig med kackerlackor o andra äckliga kryp. har inte bestämmt mig för om jag vågar går in i huset själv. tänk om dom har byggt upp en arme o anfaller mig för att dom tror att det är jag som försökt döda dom. hmm.. detta tåls att tänka på. idag är det 3 veckor tills jag o elin sätter oss i bilen till flyget o far hem till älskade svearike.

Kommentarer
Postat av: Anncatrin

Gomorgon Sara!



Sitter i soffan och utanför fönstret lyser vårsolen för fullt, det blir nog till att ta en promenad snart! :) Lilla fröken bestämde sig för att vara morgonpigg idag o vakna kvart i sju, så hon borde bli trött snart, det är jag iaf! :P



Husvakteriet kommer nog gå bra, du får ta med dig något typ av vapen, ex flugsmälla! :P



Tänk vad tiden har gått fort, bara 3 veckor kvar nu!! Ska bli så kul att ses igen, få höra din röst o följa dina galna upptåg på nära håll! :P Åsså får du snart träffa en liten bestämd liten fröken, hon står just nu o skriker åt mig o gnisslar tänderna! :)



Ha det bäst, så ses vi snart, men du skriver nog någon rapport innan dess!



kram

2010-04-16 @ 08:28:31
Postat av: Mamaliv

1 vecka på egen hand så har dom förmerat sig hejdlöst. Slå dom, om inte annat med händerna!!

Om tre veckor ligger vulkandammet fortfarande tungt över Sverige....vad säger du om att förlänga perioden över sommaren? Hur gick det för Jakob i måndags på skolan? Be honom skriva till mig

Välkomna hem!

Anette

2010-04-16 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0