rök, rök....

jag blev inte attackerd av några äckliga kryp igår. men jag var nervös att gå dit o elin ville inte ge mig stöd genom att gå med mig, dålig stil de!
denna vaulkan som bara ska ryka o ryka. annete, kan den verkligen hålla på sådär i 3veckor till? nä jag vill hem nu. känner faktiskt inte för att förlänga. jag får väl flyga till en flygplats så norr upp det går o sen ta båt o tåg. för hemma ska jag vara den 8maj. o inga vulkaner ska då sätta stopp för det, dåligt planerat island! ig till er.
om några timmar så ska vi på kalas, janne fyller år. har ingen anning om hur många o vi har inget att ge eftersom vi precis fick reda på att han fyller år. o kalas o kalas vet jag inte om det är. vi tänkte mest gå upp o säga hejdå till farfar o farmor nyman som ska åka imorrn men vem vet, dom kanske måste stanna längre nu eftersom planen inte kan landa. ojoj att detta som händer högt uppe i norr kan påverka oss här nere i afrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0