lyx

snart behöver jag inte koka vatten för att ha dricksvatten, det är lyx de!

det är helt sjukt, varje dag kollar jag o elin på varandra o säger, vi är snart hemma. hur kommer det att kännas? undra om vi kommer tillbaka hit igen? när? vad ska vi nu göra?
snart är vi hemma i krillehölla. undra om jag har ändrats på något speciellt sätt? kommer jag att ta med mig något hem eller kommer jag bara gå in i gamla rutiner när jag kommer hem? vad kommer att hända? jag har ingen anning. det jag vet är att jerry ska hämta oss på arlanda för att han kör snabbast hem. när jag kommer hem ska jag äta lax o sen träffa kompisar, sen vet jag inget... jo föresten att p åmåndan ska jag klippa håret. men där tar det slut.


Kommentarer
Postat av: thenewshit

men lilla sara, du ska ju komma på besök i mitt fina hus, som ja vet du kommer bli käär i.. o i mig, men de har vi ju alltid varit, i smyg..



o dessutom e de ju INFLYTTNINGS FEST!



ses snart meine fruende

2010-04-23 @ 00:02:06
URL: http://www.thenewshit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0