kom till afrika o kör bil!

i onsdags så lånade jag en bil här på stationen(vi har inte haft en bil sen februari tror jag..). detta var första gången jag körde bil på evigheter kändes det som. o fy va roligt det är! jag tycker egentligen inte om att köra bil, åka bil gillar jag, köra inte så mycket. att akta sig för dala dalarna som stannar överallt, groparna, vagnarna, människorna, djuren, le lite extra mot polisen o allt annat är ju faktiskt super roligt. alla måste ju pröva på detta. för det är fantastiskt.  jag vet att jag har skrivit om detta med trafik många gånger. men alla som varit här känner nog samma sak, förutom annette s som upplevde det mer som att se döden i ögat eller var det heter. o ni som inte har upplev det, kom o upplev det o ni kommer fatta varför jag skriver om det!

Kommentarer
Postat av: robert

En del vill bila när de ser betong, andra de ber om en tång när de bilar och den har gått sönder. Bila shida. När du bilar nästa gång tänk på Luk 12:35 (Folkbibel)

2010-04-23 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0