glá påsk!

det finns inte så många påskkärringar att finna i detta land. haha, jag vet. ett super dåligt försök på ett skämt men man måste ju få försöka ändå..
idag har vi varit uppe hos hectors o firat påsk. vi va sammanlagt 16(sjukt många!) svenskar som firade denna högtid. 5 åker hem imorrn. dessa 5 har nu bott i vårat hus i en vecka. det har varit trevligt. men det känns skönt att toakön kommer att kortas ner o att det blir lite lungnare, har jag blivit en gammal surkärring kanske ni undrar?! ja det har jag kanske blivit.. oväntade sidor kan uppstå när man är utomlands. igår var jag super trött o kände att jag behövde tid för mig själv. så när alla andra klämde in sig i en bil så stannade jag hemma. vad gör man då helt själv hemma när internet inte funkar o man lånat ut datorn till grannen som är sjuk kanske ni undrar? jo man bakar två goa kladdkakor(som blev dagens efterrätt) sen drar man för gradinerna o rockar loss till ipoden. jag hoppade runt i alla rum i huset dansade mest till det underskattade kristinehamnsbandet som fanns någon gång under slutet av 90 talet JUMPER. svetten rann lyckan för stor. att dansa loss får en på ett väldigt bra humör. sen så gjorde jag inte mycket mer. åkte upp till hector när det var dags för mat.
annars så tror jag inte att det hänt så mycket här. mor o far har varit på safari o kollat in lite annat smått o gott. jag tor att jag kan avlägga ett bättre inlägg när jag inte är så trött som jag är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0