jag är sjuk

imorse när jag vaknade hade jag super ont i min hals, öronen värkte o febern var på besök. min hälsa o mitt humör är inte så positivt just nu. när jag är sjuk så finns det vissa saker som jag alltid längtar efter; mammas mat, pappa som alltid tycker jätte synd om en, o svenskt godis!
men jag lider väl egentligen ingen nöd direkt. dom tar hand om mig här i kollektivet. o jag vila, dricker te o kaffe(saknar svenskt kaffe!), dricker mängder med vatten o knaprar både ibumentin o halstabletter. så jag hoppas att jag är bättre snart.

våran bil har blivit sämre! anton lånade den igår till masajland där han har jobbat under en vecka o igår kväll ringde han o sa att dom fått punka på vänstrabak däck. det är lite synd om den faktiskt. vi ska lämna in den på verkstaden imorrn. o det bästa är ju att verkstaden ligger 10meter från vårt hus så vi behöver inte fara långt. saknar redan att köra den. för det är alltide ett äventyr att vara ute o köra på dom afrikanska vägarna.


over and out


Kommentarer
Postat av: Perrabus

Sara, du får inte slarva med handspriten! ;D

2009-10-20 @ 00:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0