fel sida sara!

började igår att känna mig lite säker o tycka att köra var väldigt roligt tills elin påpekade att jag faktiskt körde på fel sida,ojdå. men det var ju bara att ratta över vägen till rätt sida så var det problemet löst. var även nära igår att köra på några getter som tyckte att gå framför bilen utan att kolla för sig var en bra idé, dumma djur. men ni ska inte oroa er för körningen, jag har välgit roligt ute i trafiken, hoppas att mina med passagerare tycker det oxå. dom tillåter mig i alla fall att fortsätta!


Man har fått varningar o sprutor mot olika sjukdomar som man kan stötta på i detta land. Men ingen har varnat oss för diabetes. Man dricker dricka vart man än kommer, dricker te som innehåller mer socker än vatten, gnager på sockerrör o äter kakor. Så på frågan om man kommer att växa eller krympa under dessa månader här nere, så är nog svaret växa o få diabetes på köpet.


vill oxå passa på att tacka några människor medans jag nu kommer ihåg det; sanna för boken jag fick med mig hit, en stjärna ger jag dig oxå för att du skrev masaj, blev mycket stolt över dig! o hanna o david som skickade med bakmix till brownies o sockerkaka, tack så väldigt mycket, det finns bara ett litet problem o det är att våran ungn inte funkar, men som man säger här, hakuna matata det löser väl sig! sen så har vi ju anette o rober hector! vad skulle vi vilsna svennar göra utan er?!(vi var vid det nya huset som jullius har byggt för att starta nåt projekt med, vet inte vad området heter,,)


over and out


Kommentarer
Postat av: Robert

Är det inte Engikaret som det heter? Vi tittade på girafferna där också. Roligt att det funkar. Bilen funkar inget vidare med getdrift.

2009-10-05 @ 20:09:18
Postat av: systeryster

värm smeten över nåra värmeljus, borde göra susen!

ja har feber:(

kör lugnt!

puss

2009-10-05 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0