säg inte hej innan du hoppat över bäcken....

trodde ju att jag blivit mycket bättre. känner mig så otroligt mycket bättre. men denna morgon började med 5 rundor till rummet brevid mitt o elins. så jag bestämde mig för att det får bli ännu en dag i hemmet. men det har jag ju vant mig vid så jag överlever väl de oxå.
men jag har kommit fram till att man missar mycket när amn bara är hemma. under perioden för min hemvistelse har dom andra barnen i huset varit på konsert, ätit pizza(har varit sugen på det under några veckor nu!), gått på cirkus, ätit på khans, o igår var elin o jacke med morgan o marielouise för att kolla på deras arbete. verkligen fel vecka att vara sjuk på...

fick reda på igår att dom kära svenskarna kommer redan på måndag. vi trodde att det var på onsdag som planet skulle landa, men icke där hade vi fel. ska bli så roligt att träffa lite folk man känner o kan prata ordentligt med. om det är något som jag inte har uppskattat fyllt ut hemma så är det att man blir förståd när man pratar med sina vänner. börja uppskatta det lite mer hörni, för det är ingen självklarhet!

har börjat räkna ner tills planet landar med mina syskon o sanna i lasset. längtar så mycket tills dom kommer ut från flygplatsen o jag får mina kramar. o sen att få vissa dom runt här o bara umgås under 2veckor. jag vet att det är över 2månader kvar. men jag längtar iaf. o dom här 6 första veckorna har ju bara flögit förbi så det kanske kommer gå fort tills dom kommer!
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik o Sara o Hannes i Krhamn

Tappert kämpat, hoppas du repar dig!!

Här hemma är det novembergrått..

Ha det gott!

2009-11-06 @ 16:07:45
Postat av: Sanna

Har också nedräkning, ska bli såååå spännande!!

2009-11-06 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0