höger?vänster?upp?ner?.. jag är yrrrr

idag är det yrrrrt! det snurra runt en massa i huvudet idag. fattar inte varför. har kollt lite på nätet om malari o det stod något någonstans att man kunde bli lite yr. hur gjorde människor innan google? det är en stor fråga för mig. o en stor eloge för er som fixar livet utan detta guda sända fenomen.
dom här dagarna som har gått har jag kommit fram till 2 saker(jag har kammit fram till mycket mer men 2 lite större saker).

1 det är stor skillnad mellan att vara klen o att vara svag!
2 det är stor skillnad mellan att vara trött o att vara kraftlös!

man kanske skulle kunna tro att jag är rastlös efter några dagar i vårat hus, icke då! eftersom jag inte har någon ork till att göra något så blir jag heller inte rastlös. o fram tills idag har jag ju haft mina toa rundor att sysselsätta mig med. igår klarade jag till o med av att dusha. men sen så var det bara att lägga sig o vila en stund. det är lite konstig det där. jag har ju alltid kännt mig ganska stark, o så nu är man helt utslagen. men något gott kommer jag säkert att få ut av detta. annars jag kommer att tvinga mig att hitta det!
sen en annan sysselsätta jag nu även har är att stryka på myggmedel över hela mig, kolla efter myggor o framför allt, försöka DÖDA dom. jag hoppas att denna noja kommer att gå över så småning om annars tror jag att det kan utvecklas till någonslags fobi, o som om jag inte har tillräckligt med dom! 
  
tack för alla snälla kommentarer som jag har fått!
sen så är jag väldigt glad över att det bara är en vecka kvar till kristinehamnarna kommer hit, det kunde ju inte komma mer lägligt med besök hemifrån dom värmländskaskogarna känner jag!

 medicinen jag har ätit!

tänkte lägga upp lite mer bilder. men just nu vill inte sidan jag använder för bild upplägg funka så jag testar igen senare..

Kommentarer
Postat av: Robert

Det är bra med artmesium preparat. Det är ett gammalt kinesiskt malaria preparat. Just nu snöar det och det känns bra att snart vara på väg.

2009-11-04 @ 17:45:28
Postat av: Birgitta

Det låter hoppfullt tycker jag, ta det lugnt nåra dar så är du nog igång igen.Kram mitt hjärta

2009-11-04 @ 18:21:22
Postat av: Sanna

Tänker på dej Sara! Hanna har uppdaterat mig om hur du mår & det verkar ju gå åt rätt håll nu iaf, men vad jobbigt du verkar haft! usch.

Ta hand om er, kram

2009-11-05 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0