frukost i färg

har sovit gott inatt o det gör stor skilland de när kroppen inte är på topp! mår väldigt mycket bätter tror att pillrena som herr doktor skerv ut hjälper. resten av huset mår bättre oxå. behövde inte ens vila under duchen framsteg. men lite vila efteråt blev de!

jacke o hans far lämnade boet halv 7imorse för att bege sig mot afrikas högsta, samt världens högsta fristående berg kilimajaro för att vandra upp på toppen. detta tar typ 5dagar o det är en ren plåga för kroppen. jag o elin har fått tips på att ta 1dagars vandring på berget då ingen av oss känner behovet att betala svindyrt för att frysa o plåga oss själva. o om vi tar den vandrigen kan vi ju säga attt vi klättrat på kilimanjaro utan att ljuga, vi behöver bara unvika att säga hur högt vi gick.

lägger ut en bild på mina färgglada piller. jag o jacke fick samma o vi funderade på om det verkligen var medicin vi fått. men sen kom jag på att malaria medicinen var knall grön så färgtabletter är något dom kör stenhårt på här. den rosa tabletten smakar super äckligt! jag vet att man inte ska smaka. men den smakar iaf, men det är bara en kvar att ta av den. dom två andra ska jag äta 7 till av tror jag att det är.. äter till paketet tar slut=)



 färg piller!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tycker den röda ser ut som non-stop. Men bit inte i den, den är nog långt ifrån god. Skönt att du är bättre!

2009-11-16 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0