ett ps till det förra inlägget..

om ni vill ha något o skratta åt som dom andra i huset har skrattat åt, i lördags kväll när jag låg på sjukhuset i frossa osv så var inte alla hästarna i stallet. när dom hade tagit blodprov o försvann iväg med det. efter ett tag kom sköterskan tillbaka o började prata med dom andra systrana o doktorn som jag tror fanns med där någonstans så tycker jag mig höra ordet aids. igen då, jag hängde inte riktigt med. men jag frågade iaf elin om det var aids som jag fått. elin kollade på mig o nej du sara. det har du inte alls.
det har skrattats åt detta. men lite skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så glad jag blir att det är inget större fel på humöret just när du skriver. Kram mitt lilla hjärta

2009-11-02 @ 21:41:47
Postat av: Stina

Alltid lika skoj att läsa bloggen. Hur går det efter fighten med myggan? Mår du bättre?

2009-11-03 @ 07:23:07
URL: http://stina89.blogspot.com
Postat av: helen

Sara, du gör det bra!! Tufft att vara sjuk så långt hemifrån!! Axel är med Hanna i dag. För snart två veckor sen var vi på sjukhuset med honom, men jag tror du redan vet. Allt gick bra! Han presenterade sig för alla sköterskor och sa sen till var och en "säg hej axel!" Gulleprinsen!

Vi längtar efter dej!! Jättemycket!!

Jag tycker du skriver kanonbra och så kul!! Roligt att liksom vara få vara med dej!!

Stor kram från oss Axel, Nils och Helen

2009-11-03 @ 18:04:15
Postat av: Robert

Håll ut: Vi kommer snart ner och stöttar er. Ett symptom till är att man får hemlängtan, och det stämde ju in. Det är inte kul att va genomsjuk. Vi ber för dej! God bless. En Ps 46

2009-11-03 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0