träd

skogar o djunglar är inget som jagdirekt uppskattar, om det inte är storstadsdungeln vi pratar om(nästan i klass med robert). men här har jag fått lära mig vikten av hur viktigt det är med just träd. det blir inte lika bra utan dom. varför dom är så bra o viktiga orkar jag inte ta upp men ni kan alltid googla på det om ni är intresserade av att veta mer. idag har jag bränt mig. vi åkte till ett myckert fint ställe för att t lite simtag. passade på att försöka få en liten bränna innan david kommer hit o konstaterar hur blek jag är o efter 10 sekunder så går han runt med sin gyllene bränna, det är inte rättvist! men jag tänkte iaf göra ett försök till att se lite mer gyllene ut. o nu är jag röd! men om man tänker efter så matchar jag ju iaf julen som är på ingång. man måste försöka iaf se positivt på saken. vi ska iväg om ca 1 timme o göra knäck hemma hos marie-louise. jag tror att elin o hon får stå o fixa i köket medans jag sitter i soffan o softar, tycker ju inte om allt det där med julstress.. o ja! allt med jul innebär stress o prestations ångest! det är fakta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0