3:e idag

snacka om att jag är aktiv på bloggen idag. men jag måste ju bara berätta för er där hemma att jag, elin o jacke skulle åka till stan idag o vad ser jag innan vi far? jo punka som vanligt på däcket. går o hämtar anton som är väldigt duktig på det där med att byta däck. men sen kom jag på att han åker hem i feb o vem ska göra det då? så jag bestämde mig för att nu ska jag lära mig. o åå vad jag är duktig på de! det tyckte iaf jag. bilmekaniken kom o sa att jag dragit åt för dåligt o drog till lite extra, är det mitt fel att jag bara är en lite flicka som inte är så stark? daäcket satt iaf fast under hela resan. får väl träna upp mig så jag kan dra åt det sista själv oxå. men jag har lite tips till er alla som ska byta däck. 

1 ha inte kjol
2 gör det inte i ett land då alla gubbar går förbi o skrattar lite eftersom en tjej försöker göra något mekaniskt.
3 säger någon att du gör det dåligt ge det onda ögat
4 se till att kunna tvätta händerna efteråt
5 om det är mörkt, ta på dig IKEA reflexväst, alla bör ha en sådan i bilen, det har jag tagit med hit!


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Härligt att ni pyntar så fint och gör så gott ni kan för julkänslans skull! Hoppas det går bra att fixa till lite julkänsla i A:s och R:s hus oxå!

GOD JUL!

KRAM Emma

Ps. ni får inte mobba jakob, såg bilden på honom ensam... :)

2009-12-21 @ 20:20:52
Postat av: Robert

Med punktering blir det lite (h)julkänsla i alla fall.

2009-12-21 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0